Gårkvällen och en efterlysning

Gårkvällen va trevlig. Tycker att middag hos Karlsson måste göras om. Det var iallafall årets första grillning för min del, och det va inte helt dumt kan jag lova!
Idag har vi inte gjort många knop här i Bua. Jag har legat och haft sammandragningar i mängder på fm. men nu börjar det lugna ner sig. Fick veta igår att jag fick havandeskapspenning från den 18 april. Känns gudaskönt kan jag lova! Så nu jobbar jag bara 2 veckor till sen är jag hemma typ ett år. Känns helt galet men fruktansvärt bra. Jag längtar så oerhört mycket efter att få se den lilla, men samtidigt vill jag att tiden ska gå långsammare för helt plötsligt känns det inte som jag är redo. Jag vet ju inte hur man tar hand om en liten bebis.

Darwin, om du läser det här så hör av dig. Jag känner mig sjuk av oro vissa dagar, när jag inte vet vars du är, om du är i klistret eller om du för huvudtaget lever. Har du tagit dig ur träsket eller har du grävt ner dig ännu mer?
Ett litet livstecken är väl inte så jävla mycket begärt?!


/SQ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0