Försvunna nycklar

Ja denna morgon klev jag upp samtidigt som Peppe, allså vid 5 typ. Just för den anledningen att Peppe inte hittar sina bilnycklar. Det slutar med att han har väckt Rickard och sen sin pappa som har reservnyckeln. När han sen är på väg till jobbet ringer han och påstår att det är jag som hade hans nycklar sist. Ja, jag har ett vagt minne av att jag kanske hade det så jag får kika i min handväska sen för där är den om det nu va jag som va boven...
Jag är iallafall vaken nu.
Tanken va att jag skulle till Kerstin idag, men skiter i det helt. Tänkte ta det en dag då jag även har tid att göra något mer i stan. Känns rätt ovärt att fara in för 45 min sen hem igen.
Jag hoppas på att det blir fint väder idag och att det inte blåser så hemskt som det har gjort hela helgen här.
Lillbebis har hicka flera gånger per dag nu. Men det jag kan läsa mig fram om det så är det bara nyttig träning för den. Men man vet ju själv hur jobbigt det är att ha hicka. Det är inte alls så skoj.
Nä, nu ska jag ta och släppa in katten sen lägga mig i soffan och se på nyhetsmorgon. Snacka om att jag har ett skönt liv här i Bua.

Over&Out!

/SQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0