Daimstrut

Det känns fortfarande helt overkligt. Finns inte ord som kan beskriva allt. Har fortfarande inte varit och tänt ett ljus. Jag vill så gärna men det tar emot att se platsen som tog ditt liv. Men vi ska dit, inte idag bara...

Idag städar jag. Fast det är fint väder så är jag inne, galet. Malin kommer snart hit. Vi ska äta glass. Jag sa att hon skulle köpa en daimstrut. Kommer hon me nåt annat får hon inte komma in.
Btw, så va Malin och jag i stan igår kväll. Kom hem typ 1 inatt. Men det tar jag sen för nu måste jag fortsätta me städningen!

Tjoosan!


Kommentarer
Postat av: Sabina - 16 och mamma

Jag var och tände ljus igår, kändes helt sjukt! Inte ens då man stod där förstod man att han är borta "/

2009-04-15 @ 13:27:33
URL: http://saabiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0