Vi ska städa, vi ska feja...

Ja idag har jag verkligen gjort fint här hemma. Känns så himla bra när det är gjort. Men jag tror dock att jag är för noga när jag städar det är därför det tar sån tid för mej. Alltid när jag städar så tar det typ 6 timmar. Men då kör jag några tvättmaskiner och lagar middag emellan. Men ändå.
Imorse for jag även en sväng till stan, hade tid hos barnmorskan. Dock hade jag tid 10:30 och inte 11:30 som jag trodde. Men som tur va hade en kille avbokat sin tid 11:30 så jag hade inte kört i onödan iallafall.
Jag har även krattat jord i en timme. Peppe har fyllt igen vallgraven vi hade på gården. Men nu äre då gjort. Blev lite snyggare iallafall.
Kom även på att jag skulle ha besiktat bilen innan jag får körförbud på den 1 nov.
Nu blir det mys i soffan med korsord, choklad och "Sjukhuset".

/SQ

Kommentarer
Postat av: Elina

du får mejla mej dina inloggningsuppgifter igen, söt! dina bilder har ju försvuunnit! PUSS

2008-09-15 @ 19:48:33
Postat av: Sabina

Haha skojaru? Mina oxå :P Det är tep styggt med tjocksockar men så jävla skööööne så man vill bara dö :O



Bokat tid för dopet nu iallafall :}

Inbjudningar kommer ;) ;D bara snygga ska dom vara oxå :D

2008-09-16 @ 17:33:53
URL: http://saabiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0