Slut slösat

Ja helgen va underbar. Fått rå om min man riktigt ordentligt. Det är behövligt när man knappt ses nåt på veckorna. Men det ska det bli ändring på. Jag ska sluta här på Mariedal och åka hem. Nu är jag less. Jag har gett det en ärlig chans, men det har visat sig inte vara min grej. Inte det jag behöver. Synd bara att det skulle ta nästan tre veckor att inse det. Men bättre sent än aldrig. Jag känner att jag vill inte slösa bort en massa tid av mitt liv här, slösa tid på något som inte ger mig ett skit. Men det är annorlunda nu. Ska bara säga det också till dom imorn... Jag har just insett att jag skiter i va folk säger och skvallrar om. Jag är less på att lägga en massa energi på människor som inte har ett roligare liv än och prata skit om andra. Och ni som pratar i ren vänlighet, kom istället direkt till mig och säg det. I eftermiddag har jag, Malin, Rickard och Calle varit på maskerad affär för och bestämma vad vi ska vara på lördag. Jag tror jag garva största delen av tiden där, alla såg så roliga ut... Men jag bestämde mig iallafall till slut för nåt. Kändes som att det viktigaste inte va att vara snygg utan att man kan skratta åt varandra. Det blir nog en rolig kväll!
Jag känner att jag håller på att bli galen på dig. Du är så... Jaa jag vet inte vad. Du gör mig rosenrasande, orolig, hjälplös. Ja allt. Jag vill bara att du ska ta tag i ditt liv och se allt bra du har omkring dig. Du har massor. Ta emot hjälp och hitta igen den där viljan. Jag vet va jag snackar om.
Saknar Amanda ikväll som sover borta. Så det blir inge kortspel för min del. Kanske ska ta och försöka sova istället.

Tjoo!

//SQ

Kommentarer
Postat av: FIA

PÅ TORSDAG BLIR DE KORTSPEL! :)

2008-11-18 @ 18:44:48
Postat av: ida

sussi älskling! inte för att vara negativ. det måste vara gör gött att slippa mariedal! men sköt om dig för allt i världen! puss

2008-11-18 @ 21:21:17
URL: http://frokenlindfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0