Mariedal

Ja här sitter jag, och lär göra de närmsta veckorna. Mariedal. Nu vet jag till o me vars det är nånstans. Det är väldigt hemtrevligt här. Men inte som hemma. Det är god mat. Men inte som hemma. Jag ha en mjukiskatt. Men det är inte som Flisan som jag har hemma. Jag ska döpa min vita mjukis kisse till nåt, men vet inte vad... Vi har haft grupp idag. Typ lite "lära känna varandra" timme... Ovärt. Tänk om jag inte vill lära känna nån då? Sen har jag hälsat på hela personalen, men kommer inte ihåg ett namn. Allt känns ovärt. Ovärt, ovärt, ovärt. Det är kallt i mitt rum. Så jag har fått in ett extra element. Sen är det väldigt synd om mej (buhu) för jag är sjuk. Feber, ont i halsen o snorig. Ja hela paketet. Jag tror inte jag kommer kunna sova inatt. Jag har hemlängtan.

Klart slut från storstan.
//SQ

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men vad gör du på mariedal gumman??? Kram

2008-11-04 @ 08:44:37
Postat av: Sabina - 16 och mamma

Det kommer bli hur bra som helst honung!

Håll ut, jag och Leonpeon kommer förbi någon gång också - lovar!

2008-11-04 @ 09:11:41
URL: http://saabiina.blogg.se/
Postat av: Elina

Klart du grejar det här gumman! Vi ses till helgen ju, då är det Klungan för hela slanten. PUSS

2008-11-04 @ 19:36:11
URL: http://candypie.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag håller med Elina! Du klarar det=)

Puss, hoppas vi ses någon helg!

2008-11-06 @ 11:53:50
URL: http://plumpis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0