Go home

Äntligen dags att fara hem imorn! :) Känns underbart att få komma hem och pyssla om mitt hus. Den här veckan har gått ovanligt fort. Hänt mycket små saker hela tiden så tiden har inte gått så långsamt som förra veckan gjorde. Imorn har jag bara summering av veckan med Lena sen ska jag packa och fara. Har inte städat det jag skulle städa i veckan men det är nog ingen som märker om jag skiter i det... Gjorde det iof inte förra veckan heller men jag är inte här för och städa, då ska jag inte behöva betala för och vara här utan då ska jag ha betalt. Så det så.

Den här är bara så fin, särskillt slutet jag måste bara flenna varenda gång. http://www.youtube.com/watch?v=9-FVVxaNoWs&feature=related Den här me. http://www.youtube.com/watch?v=EDadO8xKBEQ&feature=related

Nu har jag haft ont i huve i en evighet. Jag orkar inte, beror på min rygg och nacke. Allt är snett och jävligt. Måste fixas...
Nä jag har nog inge mer spännade på lager. Inte för att det här blev så speciellt spännande heller men...

Tjoo!

//SQ



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0