Äntligen så ...

... är det torsdag. Vill att det ska bli helg så jag får fara till Skelet och handla klart mina julklappar. Ska även fira min käre systerson som fyller hela 3 år! Trodde iof att han fyllde 4 i år men så stor koll hade jag. :-)
Idag har jag varit på jobbet och slavat, tanken va ju att jag skulle ta ut komp och sluta kl14 men det sket sig. Bossen ville prata med mig om min framtid. "Har jag någon?" undrade jag då. Men det lät som jag blev fast anställd i kommunen den 11/1 så det är ju inte så länge kvar. Hoppas bara på att det kommer ut nån bra tjänst då också. Heltid helst. Det ordnar sig nog. Jag är inte ett dugg orolig faktiskt.
Patrik är fortfarande i sin lastbil. Jag bakade äppelpaj ikväll och bjöd svärfar på. Som tack för att han bar in pelletts säckar och fyllde på det, gav kalvarna och kastade ut nå grus så jag inte ska halka ihjäl mig. Han är bra.
Känns döds skönt att få jobba kväll imorn. Det betyder att jag får sova längre än till kl06 imorn. Vilket jag är i stort behov av. Jag är trött jämnt nu, men men det går väl över.
Blue



Jag längtar så hemskt efter dig. Att tiden inte kan gå fortare framåt än vad den gör.
Jag är less på att vänta. Jag vill att det ska kännas ännu mer verkligt.
Få hålla dig, säga hur mycket jag älskar dig och att världen inte är så hemsk ändå.
Vi kommer få det bra. Vi. Tvivlar inte en sekund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0