Knäck

Idag har jag och Malin gjort knäck och fudge. Riktigt gott blev det. Synd att det tar sån tid och göra bara. Sen tycker jag inte om det här j*vla snusk vädret. Är väldigt less på att behöva ha gummistövlar för att ens ta sig till bilen utan att bli blöt. Nä, ge mig snö istället. Har för övrigt inte så mycket att uppdatera. Tror att det är som igår det mesta. Ja förutom att jag har haft terapi med Flisan idag. Efter det att det rasade snö från taket igår/inatt så blev hon väldigt skvätt rädd för allt och ligger och kurar bakom soffan. Inte lätt och va liten. Men när vi vaknade inatt så var min första tanke att huset höll på att rasa, så jaa.. Det lever om väldigt bra.
Nä nu ska jag snart ta o sätta på kaffet åt herrarna i hagen. Dom är ute me elektrikern och kommer nog snart in och förväntar sig nå fika.

Tjoo!

//SQ

Kommentarer
Postat av: fia

nu snöar de massor här i skellhell!

2008-12-04 @ 20:33:57
URL: http://fiaanderssons.blogg.se/
Postat av: Elina

Haha, ja det skulle vara det som kunde vara bättre då! ;) Ses ikväll söt, puss!

2008-12-06 @ 14:01:40
URL: http://candypie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0