Då vare jul!

Ja då vare den efterlängtade julafton. Snart slut men men... Sitter på jobbet och väntar på att få gå hem snart. Har varit en väldigt skön kväll här ikväll, inte ett skit och göra så jag har käkat godis och mest bara haft det mysigt. Tidigare idag så var jag i Gulltjärn och fick mig en massa klappar. Skriver mer om vad sen. Sen när jag slutar ska jag till svär päronen och öppna ytterligare några klappar. Helt seriöst så har jag ingen julstämmning i kroppen alls. Hade det inte kring advent heller. Julen är överskattad. Det är min mening. Men men. Nu längtar jag bara tills jag får fara till stan och köpa mig nå nyårs kläder och kanske nå annat skoj, till mig själv, bara till mig själv. Fick ju en lite extra lön den här månaden som satt rätt bra så jag tycker jag är värd ett par nya skor eller dylikt. Det är våran förlovningsdag idag. Tänk att det är precis ett år sen nu jag klämde på mig min alldeles för lilla ring "bara för att" den skulle på. Och innan jag fick av mig den.. Hej o hå.. Men nu sitter den ju bra, svårt och få rätt strl direkt tyckte jag. Jaja... Tack alla ni som har messat mig God Jul. Me love u!
Nä nu ska jag gå och svida om till klänningen!



Tjoo och God Jul!

//SQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0