Födelsedags firande

Igår fick jag besök av syster och barnen. Anton hade otur att jobba. Vi grillade och sen kom Gullis och då blev det fika. Blev även Peter och Calle som fick smarra mina bakverk. Men tror att det föll i god smak, ingen som vågade klaga högt iallafall... 
Tack för presenterna! Jag är supernöjd. I det stora hela har jag fått pengar (som jag inte riktigt har bestämt mig om det blir massage eller början till en ny mobil...), rosor, mjukisdress, ett meningsfullt och vackert armband, sommardäck, skor... Ja, jag är supernöjd! 

Idag tänkte jag försöka aktivera mig genom att fara på vårmässan på Jennings. Kanske höra om Madde ska hänka me dit. Här hemma ska det grävas och köras traktorer så jag och Agnes flyr fältet tror jag. 

Ikväll ska vi på födelsedags grillning, blir himla trevligt.


/SQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0