Dåliga jag

Jag ska egentligen göra nytta idag då jag är själv på hemmaplan. Men tror ni att jag gör det eller? Näää.... Men SKA renbädda innan jag åker iväg till Jenny för att färga hennes hår och surra lite. Sen ska jag in på barnklädes affärn i Robban och se om jag hittar mig en jacka till Agnes. Hade sett en jätte fin skaljacka Didrikssons på tradera, men tror ni att jag vann den? Näää... Men egentligen spelar inte priset nån roll när det är svärmora som skulle betala den och ge till Agnes... Men lite snäll måste jag ju vara. 

Helt otroligt va dålig jag har blivit på att märka Agnes kläder till dagis. Hittade 2 par byxor, en mössa och ett par sockar som är hennes i "Vems?" lådan imorse. Dåligt av mig. Kanske jag måste göra idag också...?
Nästa vecka ska vi på ultraljud. Jag ser fram emot det. Å stort GRATTIS till Calle&Elina som fick sin lilla Greger igår em!! Och till Gry naturligtvis som nu är storasyster! 

NU ska jag ta tag i mitt liv. 

/SQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0