1 Maj

Gårkvällen spenderades hos Calle&Elina i Robban. Käkade grillat och sen tog vi oss ner på Udden och kikade på brasan. Men jag frös så hiskeligt så jag stod själv framför brasan och värmde mig till dess att vi skulle återvända hemåt. Jag är en oerhört social varelse...
Kvällen blev i det stora hela jätte trevlig. Agnes&Gry va så oerhört söta ihop när dom busade omkring, tog tyvärr inga bilder...

Imorse va min tur att få sovmorron men det blev ändrade planer... Så dagen idag vet jag inte riktigt vad den har att erbjuda. Jag har gjort en brasa i kaminen då jag tyckte det va lite kyligt här inne imorse. Men vi ska väl ta oss ut en stund iallafall före/efter lunch. 

/SQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0