Överkörd?

Kändes väl ungefär som om jag hade blivit överkörd imorse, x10... Kom hem ganska sent igår kväll, men nu har vi rensat ur mammas saker och bestämt vad det är vi ska spara och vad som ska på loppis, tippen osv... Blev en del saker som jag fick med mig hem. Gungstolen är kvar hos syster då jag inte hade nån släp med mig igår, men planen är väl att ta den nästa helg då vi ska till Skelet igen för då tar Oskar studenten! 
Agnes fick på morron 3hjulingen som Oskar o Tilda har haft. Oj så nöjd och glad tjej vi hade! Trots att hon inte når ner helt för att trampa och ta sig framåt. Men skam den som ger sig! Ska lägga in nån bild sen på första cykel turen. 

Idag ska vi på dop i Bygdeå. Peppes kusins barn ska döpas. Sen får vi se hur trött man är när man kommer hem...

/SQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0