Kyl gel

Hade helt rätt angående min dotter, vaknade i vanlig ordning 06:20. Men idag är det bra att hon vaknar i tid eftersom hon måste ha sovit lunch klart innan vi ska till doktorn kl 13. 

Hade fruktansvärt ont i axlarna igår. Kunde knappt ta på dom då det kändes som om jag hade världens mest smärtsamma blåmärken där. När man är gravid fick man uppenbarligen inte använda tigerbalsam eller nån av gelerna som innehåller... Jaa, sånt som typ ipren innehåller. Så det fick bli apotekets egna kyl balsam. T o t a l t värdelöst enligt min mening... Tog på mig det inatt innan jag gick o la mig men mådde riktigt pyton hela natten. Bara rann svett och jag hade ändå lika ont i axlarna. Som sagt, värdelöst var det och inte alls värd 99:-. Just so u know.

Jag skulle vilja gå och plocka lite liljekonvaljer idag. För visst är det så att dom inte finns hela sommaren utan bara typ nu...? Haha jaa, blomexperten har talat.

/SQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0