Brister i rättssystemet

Fredag idag ochsjukligt varmt, inne iallafall. Kommer nog bli en varm dag ute idag också. Jag ska till Skelet idag och rensa ur mammas saker. Ska även försöka hitta mig en tapet... Åkte ju till stan igår men fick inte med mig nån tapet hem, inte så mycket annat heller för den delen... 

Jag kan känna att det brister nånstans i det svenska rättssystemet. Garanterat på flera saker, men jag tänker just nu på när polisen sätter in stora resurser på något som är helt ovärt att ens lägga energi på. Det finns så oerhört många som borde sitta bakom lås och bom och människor som behöver hjälp, är det inte där dom ska lägga sina resurser då också? Vet inte vems fel det är i kedjan men någons är det ju uppenbarligen...! 


Nä... Nu gäller det att sätta lite fart. Ge lillan frukost och sen göra mig själv klar för en 5:e stads resa den här veckan. 


/SQ

Kommentarer
Postat av: Anna

Det tråkiga är ju att alla tapeter som man innerst inne vill ha alltid är beställningsvara, så oftast kommer jag hem med mitt andra eller tredjehandsval bara för att få ta med hem och tapetsera direkt.

2011-06-03 @ 08:50:44
URL: http://berglunda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0