Bad äpplet

Är inte riktigt fräsch idag heller. Feber men ändå tagit mig iväg till stan idag för att göra det som skall göras. Samma gäller imorn. Möte på morron som jag måste göra bort och sen lite mer grejs. Men nu är det bara två dagar kvar sen är det semester! För mig 5 veckor och för Peppe o Agnes 8 veckor. 

Idag har Agnes badat i sitt bad äpple på gården. Upp och ner som en jojo, men hon älskar verkligen vatten lill tjejen. Sen blev det en dusch inomhus med lite go tvål och skum. Så nu ligger hon i sängen och sjunger för sig själv. Men hoppas på att hon somnar snart då det blir en tidig morgon imorn. 

Jag ska syssla med lite tjej grejer ikväll. Med tanke på att det är just tjej grejer så bör jag väl börja nu...
/SQ

Kommentarer
Postat av: 已知 Mohammedi Al-debis™

Stor tävling i min blogg!!!

va med du också!!

2011-07-02 @ 18:33:31
URL: http://mohammedialdebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0