Målat med kritor

Att försöka lära sitt barn vad hon får och inte får göra verkar ibland som totalt omöjligt. När man tror att hon vet en sak så gör hon tvärtom helt plötsligt. Nu på morron så har hon målat med sina kritor på vårat vita vardagsrums bord, som iof inte är jätte vitt längre, men det blev inte bättre... Sen hann hon även med att måla på tv:n... Mindre kul. Allt det hann hon på typ 2 minuter när jag stod i telefon med barnmorskan. 

Blev ändrat tiden till barnmorskan iallafall. Men hon ville att jag skulle komma förbi en snabbis vid 12 för att kolla blodvärdet och lyssna på hjärtljuden. 

Nä, ska gå och fräscha upp mig lite. Är ett dåligt tecken när man sitter ute och det kommer en hel svärm med flugor som vill sitta på just mig. 

/SQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0