Fördelarna med sommar...

Vars är regnet? Jag ville faktiskt ha det idag... Men istället sitter jag här med en bräms snurrandes runt mitt huvud. Det måste ju vara en av sommarens största plågor. Bortsett från getingarna, spindlarna, fåglarna och alla andra otäcka insekter... Jaa det enda som är bra med sommaren är väl solen? Just idag kommer jag faktiskt inte på fler saker. Men fråga mig igen på en vecka så svarar jag nog annorlunda. 

Idag ska vi inte göra så mycket alls. Vi ska fara till min darling Jenny och hälsa på och surra lite. Vi ligger efter i det. Sen göra lite ärenden nere på Robban och sen äre kväll igen. Dagarna går och vissa stunder hinner man knappt med. 



/SQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0