Återigen pigg!

Åh så less jag bli. Och förbannad. Har gått och väntat på ett brev nu i flera flera veckor och när jag väl får det så är det av den negativa sorten. Men jag ska göra mitt bästa, igen, och får väl vänta ytterligare flera veckor på nytt brev... 

Agnes är lagd. Jag va så sjukligt trött efter middagen men nu är jag pigg igen. Lite typiskt när jag hade tanken att gå och lägga mig samtidigt som lillan ikväll för att va piggare imorn. Men det skiter jag i nu när jag fått mer energi. 
Har målat första varvet i Agnes garderob i em. Jag och måla är väl ingen bra kombo... Jag trodde ju nånstans att ju mer man måla desto bättre skulle man bli. Men det verkar inte gälla mig iallafall... Men vitt är ju lite mer behagligt än grönt så då skiter jag i resterande. Kanske hinner måla andra garderoben ikväll om jag ör flitig. Den är lite mer krånglig när den går in så mycket bakom väggen... Svårt att förklara men väldigt opraktiskt garderob iallafall. 

Imorn hoppas jag på att det blir lite grillning och fiske för oss. Rickard och Malin va sugna också. Rickard va väl mer sugen på grillningen men jag är tusen gånger mer taggad på att få fiska! Är ju så himla kul! 
Men skulle ha köpt en flytväst till Agnes... Satt och läste i "Vi föräldrar" tidningen igår om det och där står det att det inte är en flytväst man ska ha till som små utan en livräddningsväst tror jag det hette. Dom gör att om barnet ramlar i så åker barnet upp på rygg direkt. Men dom va inte billiga nånstans... Men säkert värd varenda krona. 

Nä, nu ska jag skynda mig ut och hjälpa Peppe med sista vedsäcken sen göra mitt här inne. 

/SQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0