Snyft

Ja det är precis så jag känner idag. Tycker lite synd om mig själv och skulle mer än gärna vilja ha lite massage alternativt nån som skulle kunna trolla bort mina hemska foglossningar längs hela höger sida. Varenda steg jag tar gör ont och jag går och haltar som en nyopererad 96 åring. Inte kul. Men på fredag ska jag till sjukgymnasten, då ska hon pröva akupunktur... Jag är extremt skeptisk till den metoden. Dels för att det är nålar och dels för att det känns lite hokuspokus. Men hörde om en igår som hade haft bra resultat av det så jag får helt enkelt pröva... Har ju som prövat det mesta annars känns det som. 

Agnes vaknade tidigt imorse. Men vad kunde jag förvänta mig när jag lägger henne före 8? Nä, bättre hon är morgonpigg och trött till lunch och sen trött på kvällen nu när vi ska börja vara på dagis på mornarna. 

/SQ

Kommentarer
Postat av: Elina

Jag har fått akupunktur flera gånger och jag tycker det är jätteskönt :) Provade dock inte under graviditeten men hade gärna gjort det, för jag hade också skitont längs hela min högra sida :( Kan trösta dig med att mitt onda gick över typ 3-4 dagar efter förlossningen så förhoppningsvis gör ditt det också :)

2011-08-30 @ 09:33:32
URL: http://blogg.mama.nu/elinas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0