Praktiska saker

Blev bara en snabbis till stan idag, möte och sen hem. Körde bil så då gick det ännu snabbare. Nu väntar jag bara på att lillan ska vakna så vi får ta oss iväg på dagis och hälsa på igen. Va där i förrgår men behövdes nån gång till så hon känner sig mer trygg och så innan vi lämnar henne på måndag då Peppe börjar jobba igen. 

Annars så är det just nu väldigt mycket praktiskt som åker runt i mitt huvud. Komma ihåg allt som ska med till dagis för höst terminen, tider för möten, dagis, provtagningar och barnmorskebesök, vagnköp, Agnes rum, ersättningen från FK osv... Papper o penna tror jag är enda lösningen när det är många bollar i luften ett tag. Annars brukar inte det här med planering och att ha många praktiska saker vara min starka sida...

Nu blir det att göra bort lite samtal och hoppas folk haft sin lunch klart och har tid att svara! 

/SQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0