Pipp pupp

Har haft en hel del störningar i nätet sista två dygnen. Men ikväll är det åtgärdat enligt telia. 
Stannade hemma igår och vilade. Idag ledig. Men har hunnit med en hel del idag trots ont lite överallt. Målat garderobs dörrar och skrapat bort gamla fönsterlister i Agnes rum är gjort. Sen har jag varit hos tandläkarn efter det att jag tappat en bit av en tand. Det visade sig att det va ett hål i tanden som orsakat allt... Så har fortfarande bedövning kvar i käften och hoppas på att ilningarna som kunde komma efteråt inte blir så farliga. 

Agnes har fått en ny favorit. Pipp pupp (Piff&Puff). Hon blir helt överlycklig när man säger att hon ska få se den. Men jag är faktiskt redan rätt less på den där ekorr rösten men är Agnes nöjd är mamma nöjd. 

Va hos barnmorskan igår. Huvudet är rörligt och sf måttet låg på 30. Så en cm större än med Agnes, så rätt lika allså. Men blev som brydd när jag gick därifrån och tänkte på vad hon hade sagt, samma sak som på förlossningen i söndags, att jag va i v.32 på onsdag. Enligt mig är det ju v.31... Så vet inte om jag missat en vecka eller om det är dom som inte har koll. Men va ju då åt rätt håll iallafall. 

/SQ

Kommentarer
Postat av: fia

2011-08-16 @ 21:20:20
URL: http://fa
Postat av: fia

haha ja de där vart ju som fel.

tänkte skriva att jag längtar tills den lille krabaten är ute :D sen är du hjärtligt välkommen hit på födelsedagsfika på tisdag!! jag är ledig hela tisdag och hela onsdag såå har du lust är du välkommen! slit med malin oxå!

2011-08-16 @ 21:21:26
URL: http://fiaanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0