Grattis little brother!

Dagen har tillbringats i Skellefte. Först hos syster och sen vidare ner på Olles för o fira lillebror som fyller 22 stora år. Grattis till han! Hemma just före 22 och nu sitter jag här. Peppe är på grabbkväll i Korängersjön och lillan somnade så snällt i bilen så henne vare bara att bära i säng när vi kom hem. 
Veckan i det stora hela har varit rätt påfrestande. Relationer är inte det lättaste ämnet i livet må jag säga. Men det viktigaste också. Men ibland måste man avsluta vissa både på gott och ont, och ibland måste man kämpa mer för att behålla dom. Så alla kära vänner som tycker att jag är en jätte osocial och tråkig, gravid, sur och fet så ska ni veta att jag tänker på er ofta fast jag kanske inte hinner ringa och surra som förr. För utan er skulle jag aldrig vilja vara. 

Fick inse igår att jag kanske måste kontakta vårdcentralen för min onda mage och min enormt skabbiga käft. På snabb proverna visade det egentligen inte så mycket mer än att mitt blodvärde gått ner ytterligare trots dubbel dos extra järn och broccoli varje dag. Men ska dit igen på måndag för att ta mer prover, bla. för o kolla min lever som jag tidigare haft problem med osv... Ska även till barnmorskan då så då blir det spännande o mäta magen och se om den är större än den va med Agnes. För det är då så det känns iallafall...! Sparkar ivrigt konstant nästan gör lillemannen också. Inte helt ok nattetid men nu är det bara 10 veckor kvar... Med lite oflyt 12...

Nä... På återseende imorn kanske. 

/SQ

Kommentarer
Postat av: fia

och med lite tur 9 :D <3

2011-08-15 @ 17:04:56
URL: http://fiaanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0