Pussar&Kramar

Det är underbart att komma hem när man får varma kramar och pussar av en liten Agnes som verkar ha saknat en jätte mycket. Hon har fortfarande ingen direkt feber men hostig och snorig. Så hoppas hon är fräschare imorn när vi är bortbjudna. 
Vi har grillat ikväll och ätit pärgratäng. Det är ju en himla tur man inte blir less på grillat lika lätt som annan mat. Men i slutet av sommaren så brukar jag vara lite mättad på just grillat. Men dit är det ju ett tag kvar så...

Har ju varit hos sjukgymnasten idag. Fortfarande väldigt sned men hon fick till det hyffsat tyckte hon, så benen är inte olika lång ikväll. Men det åker troligtvis tillbaka innan helgen är slut men skönt så länge det varar... Hon berättade även att jag absolut inte får bära (ingen ska göra det för den delen heller) barn på höften utan mitt fram. Sen får jag inte heller göra sneda rörelser, typ som krattning eller skottning. Utan måste då lära mig att göra det framför mig och mot mig. Inte helt lätt kan jag säga... En gång bäcken besvär alltid bäcken besvär oftast sa hon, så det är nåt man får lära sig leva med. Fick en ny tid om en månad. 

Peppe åkte till Rickard ikväll där det skulle skruvas i garaget. (Och drickas lite öl.) Agnes sover och jag har redan somnat 3 gånger med datorn i knät i soffan så jag måste nog vara tråkig och lägga mig snart... 
Imorn kanske jag lägger upp nån bild. Vilket happening, haha... Grejen är ju att jag måste sätta mig ute med datorn för att internet ska fungera ordentligt, snacka om att bo ute i skogen! 

/SQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0