Lättare och lättare

Helt otroligt va trött jag va igår kväll. Trodde jag skulle somna innan jag ens tagit mig till sängen men somnade inte förnst Peppe kom hem. Agnes däremot är morgonpigg som vanligt. Men är ändå lite enklare att stiga upp när det är ljust ute och solen håller på att gå upp. Inte som en kall morgon i Januari, då vill man aldrig stiga upp...

Idag ska jag och Agnes till Skelet till systeryster. Hon va ju snäll och hämtade Agnes nya säng så den ska vi hämta. Vilket betyder att jag måste köra släp, I hate it. Men måste ju få hem sängen på nåt vis och vänster så... Blir oerhört stressad också av att ligga och puttra på i 80, inte riktigt min grej... 

Nä. Ge Agnes lite gröt kanske och börja fräscha upp sig. 

/SQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0