Fräs ut, inte in!

Agnes va jätte snorig och tät när jag skulle lägga henne, jätte jobbigt för hon. Sen att hon inte lärt sig snyta ut istället för in eller blåsa ut med munnen gör det inte lättare. Men hoppas på att det inte blir nåt mer än snor. Peppe klagade över halsont så lite nervös blev jag, även för min egen del. Idag är första dagen utan skallebang, det är stort med tanke på att jag haft det i 5 veckor varje dag mer eller mindre. 

Imorn är det utredning och på min "håltimme" kanske kanske Amanda har tid att umgås lite. Får se hur dagen blir. 

Mitt mål är att inom en timme ska jag ligga i sängen. Det är ett måste för att palla me morgondagen. 

/SQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0