Bus och solande!

Ja det har varit full rulle hela dagen. Kopplade på släpen imorse och drog in till Skelet. Där väntade lunch och bus i massor för både små och stora. Jag sov en timme i solstolen och trodde jag skulle svettas ihjäl när jag vaknade... Men skönt och välbehövligt vare! Ungarna hoppade på den stora studsmattan, Agnes är helt i extas när hon är på den där. Så kul är nog bara förnamnet för vad hon har haft idag. När vi skulle fara och sängen va lastad på släpen så hade jag noll ström i passaten. Varför är en bra fråga, inget som va glömt på eller liknande. Bara det inte händer igen så äre lugnt... Men Anton hjälpte mig iväg och vi tog oss hem allihop plus sängen. 
Peppe är ute och håller på med veden fortfarande... Han kommer va helt slut när han ska börja jobba på tisdag. Men det mesta måste va klart imorn när vedmaskinen ska återlämnas. 

Agnes sover och jag är lite rastlös, men ska glo lite på tv och se om Peppe har tänkt arbeta på länge till eller om han också ska göra kväll snart. 

/SQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0