Roligt filmsällskap

Har en liten här hemma som har blivit jätte snorig och tät. Så det har inte blivit nå mycket sömn för damen inatt. Hoppas att det bara håller sig till snor så hon klarar sig från feber och dylikt.
Igår kväll tillbringade vi tiden med Peter&Jenny o Liam. Väldigt mysigt. Måste dock lära mig Best I ever... Texten sitter inte. Men efter lite traggling så kanske.
När vi kom hem såg vi film som vi hyrt. Jag somnade i början. Peppe väcker mig. Somnar i slutet. Peppe väcker mig när den är slut och vi går i säng. Så rolig är jag att se film me.
Idag ska vi nog inte göra så mycket mer än att bara njuta av att det är söndag och vi är hemma allilhop. Ingen spinning idag vilket känns himla trist men till veckan kanske!
/SQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0