23 Oktober

Ja det är lördag idag. Gårkvällen spenderades framför Idol och lite vitt vin med Malin som sällskap. 
Nu har jag min karl på hemma plan igen, känns underbart! Han och svärfar håller på med kaminen idag, så jag hoppas det börjar närma sig slutet snart.
Ikväll ska vi äta en god middag och sen får vi se. Jag va lite sugen på att umgås men vet inte riktigt om det är nån fler än jag som är det. Annars blir det en bra film i soffan me gubben.
Nu hoppas jag att Agnes vaknar snart från dagsvilan... Har fått nån sorts abstinens direkt jag är ifrån henne. Och hon från mig... Men, det är nog en fas.
Nu har jag fått igång våran skrivare, känns riktigt bra. Nu är det bara några saker som fattas.

/SQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0