Ytterligare en natt utan sömn

Jaa jag vet inte vad det är med Agnes men nåt är det då iallafall. Inatt har det inte blivit mycket sömn. Hon börjar tvärgrina och skrika flera flera gånger inatt. Svårt att komma till ro sen. Magknip eller drömmar, vet inte, men jobbigt är det iallafall både för henne och mej. 
Peppe är ledig idag så jag behöver inte lämna Agnes hos gammel farmor utan hon får vara hemma med pappsen. Jag ska till stan, göra några grejer sen förbi på familjecentralen för att fixa ytterligare nå grejs. Sen hem. Då ska vi fara och hämta nå pellets. 
Nä, nu måste jag skynda mej. Tänkte även göra en skiva och ha i bilen, är sjukligt less på det som finns där nu...
/SQ

Kommentarer
Postat av: Anna på Berglunda

Nog låter det vettigt att det är drömmar. Mycket intryck å saker som går genom småmänniskorna varje dag som kommer upp när dom sover.

2010-03-24 @ 20:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0