Barn mott.

Gillar verkligen det här vackra vädret! Betydligt mycket trevligare att vara ute och gå med vagnen då det inte snöar eller blåser.
Har varit in på barn mottagningen idag med lillan. Nu har hon fått nån slemlösande medicin utskrivet så förhoppningsvis så blir det inga fler slemproppar... Det räcker inte riktigt för mig när dom säger att det nog bara va en engångsföreteelse, jag är lika orolig ändå. Både jag och Peppe har sovit jätte dåligt inatt då man har lyssnat hela tiden så att hon andas.
Ikväll blir det Greys, måste bara se det förra avsnittet före...
/SQ

Kommentarer
Postat av: Johanna

Förstår att de inte går att sluta vara orolig..

Jag brukar fortfarande kolla till Liam ibland på kvällarna för att se om han andas.. de är inprentat sen han va liten & de va mycke prat om plötslig spädbarnsdöd. Ha världens mani..haha

men hoppas de gå bra för lillan :)

2010-04-01 @ 10:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0