Full morgondag

Imorn ska vi på Bvc och prata lite om Agnes mat och lite sånt. Efter det så fick jag nys om något rytmik grejs. Sång kanske... Aaa det märks väl imorn vad det är för något. Sen hem och fortsätta med det som ska göras. Jaa listan kan göras lång. Förstår inte dom som säger att dom inte har något att göra, ok jag kan förstå dom som bor i lägenhet men bor man i hus finns det alltid något som behövs göras. Sen håller ju min söta dotter mej inte sysslolös heller för den delen. Men hon är för underbar. Oerhört.
Nä. Nu ska jag se om Peppe får igång traktorn (ville inte starta för en timme sen...) eller om jag ska gå ut och visa mina kvinnliga krafter.
/SQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0