1/1-2010

Nyårskvällen blev trevlig, trots vissa oplanerade sjuktillstånd och kyla. Agnes höll sig vaken till 01:00 inatt, vägrade somna. Jaa tänkte jag, kanske hon sover lite längre än till nio. Jo just det... Vaknade prick nio. Efter att mamma sovit alldeles för få timmar. Peppe gick hem från R&M eftersom han inte hade nån chaffis. En timme tog det, så han måste ha gått fruktansvärt långsamt. Jag va inte så peppad på att stiga upp och hämta han heller vid halv 4 inatt. När Peppe kom hem så hade jag tydligen jätte hög feber och feber yrade men han fick i mej alvedon så efter ett tag så vart det bättre. Jätte många i min omgivning har magsjuka. Jag hatar magsjuka. Det är som att sitta och vänta på sin dödsdom. Vill absolut inte att Agnes ska få det först och främst. Nä... Huvvaligen, skona mig.
/SQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0