Helgen och bilder

Ja helgen har varit helt klart trevlig. Har fått besök av en häxa (se bild) och igår kväll va vi på middag hos Jenny&Peter. (Se bilder även där ifrån!) Vi åt fläskfilé med smördegsinbakad potatis. Efterätten var enormt chokladig, me like. Som vanligt så är det buafolket som är sist kvar. Vi va hemma just före 2. Då hade vi hunnit med diskussioner om allt från djursex till vad som ska införskaffas på Ikea om 2 veckor. Peter, Malin och Peppe spelade och sjöng låtar som jag aldrig har hört. Kort och gott så var det en skoj kväll. Agnes va lite bökig, även inatt. Just när jag skulle somna så fick jag skit ont i magen. Så jag låg och kved tills jag gick och kräktes. Min mage har verkligen inte varit OK dom senaste veckorna. Om det är laktos eller nåt annat, ingen aning.
Ikväll ska vi käka middag hos svärpära. Skönt och slippa bry sig om vad man ska käka. Imorn äre skola. Även sista babymassagen. Men efter jul blir det en fortsättningskurs på babysimmet, vilket känns himla skoj!
Nä, nu ska jag ta och återgå till Agnes.
Agnes i Linns häxhatt. Får nog vänta några år tills den passar... Kolla in vällingmagen hennes!
Självaste häxan.
Agnes rider på lejonet.
Snyggaste Liam.
Sötaste Sandra
Ni måste ju hålla med om att han är lik tanten i "Rent Hus"?!!
VI.
(Fler bilder en annan dag...)
/SQ

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha, vilken tokig bild på mig! Ser ut som jag har rödmålade läppar, har munsår!!



Tack för en trevlig kväll igår gumman!

Pusspuss

2009-11-01 @ 19:32:41
URL: http://plumpis.blogg.se/
Postat av: fia

ja visst vare den fin :)



och angående sandras läppar, jag trodde faktiskt att hon hade läppstift :)

2009-11-03 @ 11:08:49
URL: http://fiaanderssons.blogg.se/
Postat av: fia

men på bilden på henne! hon kommenterade ju själv här ovanför att det såg ut som att hon målat dom, fast det var munsår :P

2009-11-03 @ 12:29:58
URL: http://fiaanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0