Men sluta deppa!

Jaa jag klev upp kring 6 idag. Helt värdelöst med tanke på att det är lördag och tanken är att man ska sova längre än till 6 men det gick bara inte.
Jag förstår inte hur jag ska överleva sommaren med alla getingar. Jag är maniskt rädd för dom där hemska djuren som borde utrotas. Har just slagit ihjäl en som satt i köks fönstret.
Jaa på nån timme bara ska jag skjutsa Peppe till Bygde sen får han samåka därifrån till sin firmafest som ligger utanför Vindeln nånstans. Jag ska åka hem och sola. Sen har jag ingen aning. Om jag ska sitta hemma... Om jag ska till stan... Om jag ska våldgästa Jenny&Peter i stugan...
Jag kände mig inte pepp på något idag heller. Känns fortfarande som om jag skulle kunna betala stora pengar för att någon ska slå mig i huvudet med en stekpanna så att jag somnar och inte vaknar förnst om en vecka eller så. Nä, en sak är då säker, sitta hemma själv gör mig inte gladare.

Lördag, fint väder och bebis i magen, det är grejer det!


/SQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0