Uppkörd

Shit va jag är uppkörd! Har försökt rapa så luften ska komma ut men det händer ju inget. Legat vaken halva natten och haft ont i magen. Nu på morron har jag varit ute och gått sen ska jag ner på Robban och köpa bubbel vatten. Då jävlar ska jag rapa! Nä, det är smärta på hög nivå.

Idag ska jag och Peppe på Försäkringskassan och få nå info om föräldrapenning och havandeskapspening och alla andra penning man har... Jag förstår mej inte på det där så det kändes som bäst att få en date me FK för att fatta hur man gör.
Sen ska jag handla, vårat kylskåp ekar näsan.
Efter det bär det av till Ume stan. Vi ska på studiebesök på förlossningen, det blir jätte intressant. Tror man kommer gå ut därifrån me bra många fjärilar i magen... =)
Peppe åker nog troligtvis ner till Sundsvall sen och sover i sin truck. Så jag får försöka klara mig själv till imorn.

Jag jobbar 7-14 imorn, sen blire föräldrautb. Ska handla om komplicerad förlossning och tiden efter BB.
För övrigt så jobbar jag fredag, lördag, söndag och måndag. Dryg jävla helg.

/SQ


Kommentarer
Postat av: fia

nej, jag lovar - du vill inte se :)

2009-03-05 @ 10:27:38
URL: http://fiaanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0