Trevlig helg på G

Jajemen! Torsdag och snart helg. Säger jag som har helg varenda dag.. Men för er andra iallafall.
Imorn blir det att äta tacos hos Sandra&Jocke tror jag. Lördag grunkor. Mickan&Erik kommer och umgås me oss, känns väldigt kul när det va ett bra tag sen vi sågs. Kanske lite dans på folkan på kvällen? Får se.

Idag ska jag och Peppe till familjecentralen för att skriva på papper om faderskapsgrejen. Jag ska baka nå bröd idag hade jag tänkt också. Men jag måste ner på Robban för att handla jäst. Känns helt värdelöst för att fara ner bara för det... Får se om man kanske bakar ikväll istället.

Har haft lite sammandragningar inatt som har gjort lite ont, det känns bra. Det betyder att den jobbar på iallafall.

Nä, nu ska jag kolla in familjeliv.se och sen käka frukost.

/SQ

Kommentarer
Postat av: fia

min syster finns på familjeliv, hon heter celiniz :)

2009-06-04 @ 20:55:12
URL: http://fiaanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0