Grattis till Studenten

Grattis Ida som tar studenten idag!

Sa det till Peppe igår att nu känner jag mig gammal. Ida som ska vara en fjortis, gå max första året på OP och inte alls ha funderingar på att flytta hemifrån, ska nu kanske börja universitetet till hösten. Helt galet.

Ja, Peppe han for just iväg på jobbet. Efter det att hans boss ringde och undrade hur det va egentligen. Han hade allså försovit sig. Men jag tycker att det är ok med tanke på att han aldrig har gjort det under sin karriär. Men jag vet själv, att hela dagen känns som om den är förstörd när man har försovit sig.

Nä, jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig eller hur jag ska ha håret så det är väl lika bra att jag börjar fixa mig. För kl 10 ska jag vara i Jenningshallen!

/SQ

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej! Har kännt rätt mycket med värkar sista dagarna. Men inte så att man vill ringa in. Börjar vara rätt less nu faktiskt. Var är den där pang på, oj vattnet gick nu får vi åka in historien man hört talas om??? Men det är väl bara att bita ihop och vänta antar jag. Vem vet, kanske ses vi där.

Ha det!

2009-06-10 @ 13:30:44
Postat av: fia

hörredu! det är ju bara en vecka kvar nu innan bf! förresten, vad gör du imorgonkväll?

2009-06-10 @ 18:04:06
URL: http://fiaanderssons.blogg.se/
Postat av: Magnus K

De är väl du som ska va en fjortis och inte ha hus och barn på G... Jag måste vara JÄTTE gammal! :)

2009-06-10 @ 18:23:33
Postat av: fia

jaa, vi tänkte hälsa på dig ;)

2009-06-10 @ 21:10:09
URL: http://fiaanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0