Svartnäs

Ja det är där jag har tillbringat dagen igår och halva dagen idag. Det har varit väldigt behövligt. Sovit och fått hjälp med Agnes. Inatt har jag bara ammat och sen har hon rapats och sövts av Anna-Karin. Så ja, jag har fått en skön natts sömn.

Tanken var att Peppe skulle till Finland men det blev tydligen ändringar. Så nu skulle han bara upp till Kiruna och komma hem imorn kväll. Känns bra, slipper jag och Agnes vara hemma själva så länge.

Ikväll ska jag fara och gratta sötaste Jenny som fyller 24! Grattis! Se en film och slappa tror jag vi ska roa oss med. Hoppas på att Agnes vill det också, och inte skriker sig igenom filmen...

Ja, jag har lovat att jag ska vila när Agnes sover, men nu måste jag ta tag i tvätten! Nästa gång...


/SQ

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Skönt att du fick vila lite..........och tack för att vi fick "låna" Agnes.

Nu gäller det att få ord till handling ;-)

Vi ses snart!!!!!!!

2009-07-07 @ 20:41:02
Postat av: fia

var det anna-karin som var på bb när jag var där? hon var ju helmysig! du har tur du som har sånna kontakter :)

2009-07-07 @ 22:14:52
URL: http://fiaanderssons.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tack för en mysig kväll igår gumman!



Puss <3

2009-07-08 @ 08:27:45
URL: http://plumpis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0