Renvarning

Idag har både jag och Peppe varit lediga och hemma. Det har städats och spelats Wii. Sen har Peppe varit ute i lagårn och fixat med vattnet till djuren eftersom det hade frusit imorse. Rätt skön dag.
Blev ganska paff när jag ställde mig i köksfönstret och kolla ut, där står hur många renar som helst. Bara på andra sidan vägen på berget. Jag och Peppe har delade åsikter om dom djuren... Peppe tycker att dom lika gärna kan gå ner på vägen så dom blir ihjälkörda medan jag väldigt gärna skulle vilja köra dit en höbal åt dom stackars hungriga djuren. Sen att dom inte är så smarta håller vi nog med om båda två...
Idag har jag haft nån sorts panikdag. Haft panik över att jag aldrig kommer bli yngre, bara jävligt mycket äldre hela tiden. Att jag aldrig mer kommer uppleva allt de tokiga och roliga man gjort. Nu säger jag absolut inte att jag tror att resten av mitt liv kommer bli mindre roligt, men det är ju som något speciellt med tiden där man inte visste nånting om världen. Allt var så enkelt och man trodde helt seriöst att man var odödlig. Lite bilder från förr kommer här.



Jag och Jenny i Sundsvall på O´Learys tror jag att det va.







Tjoohej!


//SQ

Kommentarer
Postat av: fia

tänk på mig, jag är ÄLDRE än dig!

2009-02-17 @ 19:19:16
URL: http://fiaanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0