Dålig sömn och hicka

Inatt har jag sovit dåligt. Bebis har inte velat vara still många timmar. När h*n väl är still så har h*n hicka så hela magen hoppar och håller mig vaken. Så det fanns en stund inatt där jag tänkte att kunde jag så skulle jag trycka ut den på en gång, för nu har jag varit gravid länge. Men nä, jag vill nog att den ska stanna i magen några veckor till. Nu har jag bara 7 veckor kvar typ. Känns helt galet. Men skönt.
Kerstin ringde igår och undrade om jag skulle komma på våran nya tid eller inte. "Klart jag gör", sa jag. Det är fasen inte jag som har strular med tiderna de senaste veckorna, utan hon. Nästan alla gånger iallafall... Jag tror inte att det kommer hålla att gå till henne, känner inte alls att jag får ut något av det. Känns som jag går dit, säger 3 ord som hon vill höra ("det är bra") sen åker hem. Inte hjälpt för fem öre. Dels mitt eget fel, men även hennes. Om hon kunde styra upp samtalen lite bättre så hade det kanske gett mig något att gå dit också. Jaja, shit the same.
Idag verkar det som om solen kommer vara framme, som igår. Igår satt jag ute nästan hela dagen och lapade sol. Fick lite färg. Kommer nog sitta ute idag också om solen håller sig framme och blåsten borta.
I helgen vette tusan vad som händer. Inga planer iallafall. Kan vara skönt att ha en sån helg också.

Nä, nu blir det att käka nå frulle!

/SQ

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej gumman!

Näe, de verkar aldrig vilja komma ut.. Helgen blir nog hemma och lugnt.. Måste vakta Irma om hon inte fått.. Ni då? Mår lille bebbe bra?

PUSS!

2009-04-23 @ 11:13:27
URL: http://plumpis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0