Frustration

Jag är ledsen. Kan inte bara vara enbart av att våran Felix for iväg till katthimelen för så mkt som jag har bölat sen inatt har jag nog inte grinat sammanlagt på ett år. Det är bra att gråta fick jag höra, men när man väl börjat går det ju inte att sluta. Frustrerande.
Gårkvällen var väldigt trevlig i Legde hos Peter&Jenny. Kändes riktigt skoj o vara där igen, det va ju ett tag sen vi satt o öla där. Hade varit ännu roligare om man hade sluppit den hemska dunkadunka värken i skallen. Vi var tråkiga o for hem vid 12 typ. Drog med oss Rickard gjorde vi oxå. Även han fick se en död Fille på vägen. Ja, hur det kan gå.
Idag känner jag mej totalt förslappad. Vi ska ner o käka surfisken hos Peppes farmor i em. Så watch out, jag kan lukta illa efter det.
Veckan som kommer blir nog rätt lugn. Jag är fortsatt sjukskriven, ska samla krafter. Hoppas att vara back on track igen veckan efter. Min morbror från Gbg kommer hem för 3 dagar, måste hälsa på honom då. Inte setts på flera år. Så det är ett måste. Imorgon är Peppe ledig så vi får en till dag ihop. Men jag ska städa o greja på inne medan han är ute o återskapar våran gräsmatta igen. För som det är nu är den obefintlig.
Nästan längtar tills det bli kallt o hemskt ute så vi får börja på att tapetsera vårat sovrum. Jag måste måla en massa garderobsdörrar oxå. Men det blir en senare fråga. Nu när man har hus tar man verkligen vara på tiden man kan vara ute, så länge som möjligt. Det finns så oerhört mkt o göra, o tiden tycker man aldrig finns. Finns inte tid till saker utanför längre. Utanför Bua. Men jag trivs. Jag gillar att ha mkt o göra, man slipper tänka så mkt. Man slipper fundera.
Nu blir det o elda, ännu mer. Får aldrig upp nån temp här inne. 17 grader är inte speciellt skönt.

//SQ

Kommentarer
Postat av: Sabina

Tjecka in min blogg åsso ;D

2008-09-14 @ 17:10:46
URL: http://saabiina.blogg.se/
Postat av: Sabina

Näpp, inte det inte!

Är Michis som gjort den ( michaelaslife.blogg.se ) (:

2008-09-14 @ 20:10:30
URL: http://saabiina.blogg.se/
Postat av: Sabina

Näe, blir nog i Överklinten (:

2008-09-15 @ 17:01:57
URL: http://saabiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0