Torsdag? Nej tisdag...

Tisdag. Det va en här som trodde det va torsdag, fick för ett ögonblick förhoppningar om att det va torsdag men blev mängda besviken när vi kom på att det bara va tisdag... Anna-Karin ringde idag från Norsjö. Hon tycker jag ska ge det en ärlig chans och inte ge upp så jävla fort. Men det är inte hon som sitter här, sitter och rullar tummarna. Brottas me sig själv, där man aldrig vinner känns det som. Har haft undervisning idag, om medfödda känslor. Och om hur barn uppfattas när dom skriker eller är glada. Jaa.. Vet inte om det gav mig nåt men en liten tankeställare fick man kanske. Va ute och gick en promenad idag. Kolla vars jag egentligen är nånstans. Tog typ 2 minuter att gå till Boom och godishuset. Så jag var inte helt lost iallafall. Jaa Elina jag längtar som tusan till i helgen. Klungan, god middag, krogen och hotell. Skönt att få tänka på nåt annat. Kan behöva det efter imorn. Hoppas bara på att jag inte går under. Men jag har ju klarat det förut så... Å Peppe kom inte idag heller. Imorn kanske. Jag känner mig faktiskt helt lost och ensam här. Skulle hellre bo i Gullis på veckorna än här. Här är man så avskild från alla. Men det kanske var deras mening? Meningen kanske var att sätta mig helt själv. Låta mig förlora allt o alla. Deras onda mening. Jag hatar dom för det.
Försäkringskassan ringde idag från Skåne. Jag förstod ingenting. Det är ju för fan ett helt annat språk. Och fort prata hon. Men fatta iallafall att jag inte får några pengar för att läkaren hade missat att skriva under läkarintyget. Jag hatar han för det också. Jag behöver dom fast jag sitter här. Måste ju kunna leva för tusan.
Nä nu blir det o se House och hoppas jag får sova inatt på mina 3 piller.
Kommer nog btw inte orka skriva imorn. Känner det redan nu.

Ajöken.

//SQ


Kommentarer
Postat av: emma~

Jag och Dan ska också se Klungan, men det blir först den 13:e :) Hoppas du får en trevlig helg och att det piggar upp din vardag. Ta hand om dig nu! Kram*

2008-11-04 @ 20:51:07
URL: http://emma87.blogg.se/
Postat av: gaijin

Ptja, i värsta fall kan du ju hojta till så fotar vi ;P

2008-11-05 @ 00:38:32
URL: http://gaijin-aqa.blogspot.com
Postat av: fia

sötnos, du måste ringa mig så jag får höra hur det är med dig! lycka till idag med vad det nu än är du ska göra... älskar dig! och mig kommer du minsann aldrig att förlora fast du sitter i umeå och rullar tummar :P

2008-11-05 @ 11:55:03
Postat av: ida

sussi, älskling! jag förstår att det är jobbigt tråkigt drygt och äckligt svårt men.. du måste verkligen ge det en ärlig chans! du måste tillåta dig att bli bättre! och detta är kanske det rätta sättet!

2008-11-05 @ 19:29:10
URL: http://frokenlindfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0