Vattenlek

Har färgat Jennys hår. Hon grät inte efteråt så jag tror det blev hyffsat. Tack söt för pratet också, behövdes verkligen.
Agnes och jag har gjort en hel del nytta. Hängt tvätt ute trots att jag nånstans innerst inne hade kunnat räkna ut att det skulle komma regn men men... Dammsugat nedervåningen. Sen har jag torkat köksluckorna i en timme. Skit trist men det behövdes verkligen. Ibland undrar jag varför man har vitt... Opraktiskt. Agnes har stått och lekt vid diskbänken med vatten, det skulle hon kunna hålla på med till dess att det blir en vattenskada. 
Men nu är lillan lagd, trots att hon inte sover än så ligger hon ner iallafall...

Jag borde göra lite läxa till imorn och sen vikt tvätten... Men tror jag skiter i det, ids nog inte... 

Jag längtar till ultraljuds tiden fruktansvärt mycket idag. Jag vill se den lilla, för stor är den ju inte än. Men när den kommer ut och är klar har jag en känsla av att den iallafall kommer vara större än Agnes va. Det är ju lite bättre när dom väger lite mer så dom har nåt att ta av när dom blir sjuk och så. Men återstår att se... Typ en evighet bort men. 

/SQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0