Ute hela em.

Vi har varit ute ända till dess att det blev middags dags. Först hälsade vi på farmora och Agnes fick en "ling ling" vilket är en liten isglass. Men när vi säger piggelin så blir det för henne "ling ling". Rätt sött faktiskt. Sen åkte vi ner med farfar och snabb handlade lite och sen blev det gungning. Agnes älskar verkligen att gunga. Det är super kul. 

Nu kan man faktiskt känna små bebis sparkar utanpå magen om man har lite tur. Hur mysigt som helst. Jag måste även investera ett par mamma byxor när jag nu inte får igen jeansen längre... Får se hur mycket som hinns med till veckan. Imorn ska då farfar hämta lill skrutt på dagis så hon inte får så lång dag på dagis. Skönt. 


Nä nu ska jag se lite Kalla Fakta sen bada barn.

/SQ

Kommentarer
Postat av: Anna

Oj, en till bebis, jag blir inte ens förvånad längre när jag hör att nån ska ha barn :) Sverige kommer att svämma över av 2011 års bäbisar verkar det som. Grattis!

2011-05-15 @ 19:20:22
URL: http://berglunda.blogspot.com
Postat av: Nina

Grattis !! :D

2011-05-16 @ 20:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0