Tisdags morron

Lite halv längesen sist jag skrev nåt nu. Haft fullt upp med både det ena och det andra...

Magen växer och lillen sparkar på för fullt, både i tid o otid. Men annars känner jag inte av den så mycket. Agnes har haft en liten sjuk period igen men börjar pigga på sig nu och är på dagis i vanlig ordning. På tal om dagis så ska jag på föräldra fika idag. Se lite bildspel och sånt för att se va det är dom egentligen sysslar me på dagarna. 

Blir nog att uppdatera lite mer ikväll för nu är klockan över 7 och mitt lilla hjärta har inte vaknat än så måste hjälpa henne på traven lite...

/SQ

Kommentarer
Postat av: Sofia

Alltså jag är väldigt seg, men du va roligt att du har börjat blogga igen! (har inte sett det förrän nu) och grattis till den lilla krabaten i magen fantastiskt roligt! :)

2011-05-31 @ 19:45:26
URL: http://www.soffelia.blogspot.com
Postat av: Frida

Lillen som i HAN? ;-)

2011-05-31 @ 23:20:36
URL: http://mammasnoah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0