Mulet och regnet hänger i luften

Har haft en skit dag hittills. Men nu har Agnes vaknat efter sin sovning så nu ska vi gå ut och få oss lite luft och kanske gå över och hälsa på farmor en sväng. 
Jag tycker om det här vädret. Mulet, regnet hänger i luften och inte speciellt kallt. Varför? Jaa jag vet inte, men det gör mig gott. 

Fick ett besked i fredags som ändå gjorde mig lite tryggare med vad närmsta framtiden har att erbjuda. Men allt är långt ifrån klart hur det kommer se ut. Jag är sån, jag tycker inte om att inte veta. Tycker inte att det är spännande eller nåt i den stilen. Jag hade mer än gärna velat ha ett schema över framtiden. Lite trist, men tryggt. 

Nä. Ut i det vackra vädret.
/SQ

Kommentarer
Postat av: Nina

Jag e likadan som du. Tycker inte heller om att inte veta vad som ska hända. Bli ba stressad..

2011-05-16 @ 20:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0