Lediga allihopen

Agnes är hemma idag med mig och Peppe. Peppe är ledig idag för i em. är det nå grejs på dagis vi ska fara på och då ska Agnes få vara hos gammel farmor.
Verkar som om det blir lika varmt och skönt väder idag som igår. Lite svårt att veta hur man ska klä på lillan då man inte vill klä av henne allt för mycket allt för tidigt heller. Hon är ju rätt känslig i sina öron för blåst och sen blir hon ju lätt kall så nå bara ben blir det inte för hennes del än iallafall.
Kanske skulle försöka baka nåt idag också. Igår blev det bullar och kladdmuffins. Men har inte så många dagar på mig nu innan det kommer fika besök!
/SQ

Kommentarer
Postat av: fia

jaa, de måste jag ju komma och göra! :) eller så kommer du till mig med fika? :)

2011-05-10 @ 14:26:48
URL: http://fiaanderssons.blogg.se/
Postat av: Maggan

Hej hopp

hur gott låter det inte med fika ;)

Men nu siktar man på beach 2020 skratt



Det är skitsvårt att få till bra klädsel nu tycker jag. Storasyster känner ju själv om det är varmt eller kallt. Men minimannen som bara sitter i vagn eller kryper på knä är det svårare med...

Han vägrar ju att gå den lilla typen :)



Tjingeling

M

2011-05-11 @ 19:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0