Besök o hårfärgning

Dagen har gått idag också uppenbarligen, klockan är nu 23:20. 
Sen hem idag då jag har långdag idag. Ge Agnes middag och sen kom Gullis på besök. Himla kul när det känns som om det va så längesen sist. Agnes va helt i gasen hela hela tiden. Hoppade, studsade, imponerade me sin sång och gav bort lite pussar. Lill hjärtat mitt. 
Sen surrade jag lite me syster, lite är nog rätt ord också. 15 minuter är kort tid för oss i tele. Lagomt till Greys så kom Malin som jag skulle färga håret på. Gick smärtfritt och jag tror resultatet blev det som önskades. 

Agnes kom i säng närmare halv nio ikväll så får se om hon är trötter imorn bitti också. Jag ska då kliva upp 6 då jag bara måste duscha. Går inte skjuta på det längre nu. Ja jag vet, jag är fräschast i kommunen. 

Nä. Hopp i säng. 

/SQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0